Sheraton Poznan Hotel

4.4 (121recenzji)

ul. Bukowska 3/9, Poznań, 60-809, Polska   •   Czas Lokalny:     •  Telefon: (48) (61) 655 2000  

4.4

USŁUGI HOTELOWE


Sheraton Poznan Hotel oferuje wszelkie usługi, których spodziewasz się w 5-gwiazdkowym obiekcie. Dzięki unikalnej atmosferze i bogatemu wyposażeniu goście mają zagwarantowany upragniony relaks. Szybki dostęp do Internetu w każdym pokoju oraz w centrum biznesowym jest niezastąpiony - zarówno dla ludzi podróżujących w interesach, jak i turystycznie. Wiele usług jest dostępnych 24h na dobę, co gwarantuje naszym gościom dostępność, elastyczność oraz wygodę.

 
Usługi i udogodnienia dla gości
  • Całodobowa recepcja i wielojęzyczna obsługa
  • Bezpłatny dostęp do Internetu
  • Przechowalnia bagażu
  • Sejf / Depozyt
  • Usługa prasowania / Pralnia
  • Stanowiska komputerowe z dostępem do Internety, ksero oraz drukarki dostępne w Lobby
  • Całodobowe centrum biznesowe
Rekreacja i rozrywka
Transport i Parking
  • Transfery z/na lotnisko
  • Limuzyny

Do dyspozycji naszych Gości oddajemy 24 miejsca na podziemnym, ogrzewanym parkingu, z którego wygodnie można dostać się do recepcji, na piętro konferencyjno-bankietowe, do pokoi oraz do Sheraton Fitness.

Koszt postoju samochodu na parkingu to 120 zł za dobę. W sprawie rezerwacji miejsc parkingowych, prosimy o kontakt z naszym działem rezerwacji pod numerem 61 655 2000 lub drogą mailową: reservation.poznan@sheraton.com


W podróży ze zwierzakiem

Sheraton Poznan jest hotelem przyjaznym zwierzętom. Hotel jest odpowiednio przygotowany do przyjęcia czworonożnych przyjaciół. Psy naszych gości mogą korzystać z odpowiednio zaprojektowanego legowiska - Sheraton Signature Dog Bed i misek na wodę oraz pokarm. Właściciele zwierząt otrzymują także specjalny identyfikator.

Ze względu na ograniczoną ilość pokoi przeznaczonych do pobytu zwierząt wymagana jest wcześniejsza rezerwacja. Hotel nieuprzedzony o tym fakcie, ma prawo odmówić przyjęcia rezerwacji. Goście, zobowiązani są do podpisania specjalnego formularza z regulaminem i odpowiedzialnością za ewentualne zniszczenia.

Zwierzęta mogą przebywać jedynie w specjalnie wyznaczonym miejscu na lobby hotelowym, pozostając cały czas trzymane na krótkiej smyczy, nie mogą natomiast przebywać w restauracjach, barach oraz w strefie fitness. Zakaz nie dotyczy psów przewodników. W celu uzyskania dodatkowych informacji prosimy o kontakt z Działem Rezerwacji lub Działem Obsługi Gościa: Reservation.poznan@sheraton.com

Opinie Naszych Gości

Recenzje gości

Poznaj opinie naszych gości 121 zweryfikowanych recenzji gości

Autentyczne recenzje

90%naszych gości poleca ten hotel

MCIE

We had a great family stay in Poznan which started with an excellent reception by Front Desk Manager Maciej, who then also treated us with outstanding hospitality and care. Thanks, Maciej!

Przeczytaj więcej recenzji

4.4 /5

  • Komfort Pokoi

  • Personel hotelu

  • Jakość snu

  • Udogodnienia

  • Uznanie Dla Gości SPG

  • Dania i napoje